Skip to content Skip to navigation
Thursday, February 23, 2017

PANDA RECORD: 300,000 AUTOMJETE NË POMIGLIANO

Një tjetër rekord për dy yjet e Fiat Chrysler Automobiles: Panda – bestselleri pa moshë i markës Fiat, lider i klasës A në Evropë në 2016, me afërsisht 15% të aksioneve, 1.4% në rritje krahasuar me 2015 – dhe G. Vico di Fabrika e Pomigliano d'Arco, fituese e disa çmimeve pas rinovimit të plotë të saj në vitin 2011. E prodhuar në fabrikën pranë Napolit, Panda Natural Power është festuar nga stafi dhe është e destinuar të përdoret në shumë ngjarje, duke filluar nga Panairi Ndërkombëtar i Motorëve në Gjenevë.

Asnjë automjet tjetër me metan në Evropë nuk ka shifrat e Pandas. Ishte automjeti i parë CNG prodhuar në masë dhe nga viti 2007 deri më sot, automjeti më i shitur i metanit në Evropë. Në të njëjtën periudhë kohore, pas Panda vjen një tjetër automjet Fiat: Punto.

Panda me frenim rekord është një Lounge e bardhë, e cila do të shfaqet me një veshje të bërë me porosi. I pajisur me një motor me dy cilindra TwinAir Turbo Natural Power, me karburant të dyfishtë benzinë - metan, ai zhvillon 80 HP (59 kW) dhe konsumon 4,5 litra benzinë ose 3,1 kilogramë metan (për njëqind kilometra cikli të kombinuar), me minimale Emetimet e CO2: 106 g/km kur përdorni benzinë dhe 85 g/km kur përdorni metan. Krahasuar me benzinën, metani redukton emetimet e CO2 me 23 për qind dhe emetimet e oksidit nitrik me 52 për qind.

FCA është lider në Evropë për automjetet me karburant të dyfishtë me benzinë-metan për njëzet vjet, me mbi 700 mijë automjete të shitura dhe një gamë prej gjashtë modelesh të markës Fiat (Panda, Punto, Qubo, Doblò, 500L dhe 500L Living), një nga Lancia. (Ypsilon) dhe katër nga Fiat Professional: Fiorino, Doblò Cargo, Ducato dhe Ducato Panorama.

Për të përfituar benefite reale në cilësinë e ajrit, dhe rrjedhimisht lëvizshmërinë e qëndrueshme, ne duhet të vazhdojmë të punojmë në teknologjitë e kombinuara tradicionale dhe alternative, duke mbajtur parasysh rregullat specifike të secilit treg. Midis tyre, metani ka potencialin të jetë një burim i rinovueshëm falë biometanit, një lëndë djegëse me potencial të lartë zhvillimi. Biometani nënkupton një bio-gaz që jep një përqendrim të metanit pas një procesi rafinimi (nga mbetjet urbane, bujqësore të bujqësisë), në mënyrë që të mund të përdoret si biokarburant për automjetet motorike ashtu si gazi natyror.

Biometani prodhon 20% më pak emetime CO2 sesa benzina. Avantazhi i vërtetë i biometanit bëhet i qartë kur marrim parasysh ciklin e plotë të jetës së këtij karburanti, të ashtuquajturin cikli "pus-to-heel". Në këtë rast, reduktimi i emetimeve të CO2 mund të kalojë 95 për qind, në varësi të lëndës së parë origjinale: automjetet me karburant biometani prodhojnë të njëjtën sasi CO2 si makinat elektrike që përdorin energji nga burimet e rinovueshme. Nëse marrim parasysh një përzierje 40% metan-biometan, emetimet e tij të CO2 janë të njëjta me ato të një automjeti elektrik që përdor energji nga përzierja e energjisë e impianteve evropiane të prodhimit.

Ashtu si të gjitha modelet e tjera të metanit të Fiat Chrysler Automobiles, Panda Natural Power është tashmë i pajtueshëm me biometanin.

Pomigliano d'Arco filloi prodhimin në 1972 me modelin Alfasud. Me kalimin e viteve, linjat e saj të prodhimit nxorrën shumë modele të Alfa Romeo (33 dhe 155, 145 dhe 146, 156 dhe 147, GT dhe 159) deri në nëntor 2011, kur filloi prodhimi i Panda, duke arritur në 830 mijë makina që atëherë. Në vitin 2012, uzina fitoi një çmim Argjendi në programin e certifikimit të Prodhimit të Klasit Botëror, si dhe çmimin Automotive Lean Production Award si më i miri në Evropë. Në vitin 2013 – vetëm një vit më vonë, dhe ende në kuadër të programit WCM – fabrika u certifikua në nivelin Gold. Një vlerësim i ri ndërkombëtar u mor në vitin 2014: Çmimi i Menaxhimit të Lean and Green, një dëshmi e përparimit të bërë në optimizimin e të gjitha "burimeve" të nevojshme për prodhimin e makinave. Fabrika G. Vico vazhdon përpjekjen e saj për të reduktuar ndikimin mjedisor të prodhimit nëpërmjet përmirësimeve të vazhdueshme, duke përfshirë konsumin e përgjegjshëm të energjisë dhe ujit, si dhe menaxhimin cilësor të ajrit dhe mbetjeve.
Së fundi, fabrika vizitohet shpesh nga teknikë dhe studiues (jo vetëm nga industria e automobilave), të etur për të studiuar teknologjitë dhe efikasitetin e saj.

Other news that may interest you